KDAJ TUDI SKOZI PREDOR TREBUŠA?

Sreda, 16. januar 2019

V zadnjih letih pogosto omenjamo cesto Želin – Most na Soči, saj so na njej obsežna gradbišča.  Gre za odsek glavne ceste 2. reda,  Logatec Robič, ki je del 4. razvojne osi in predstavlja glavno prometno povezavo med zgornjim Posočjem in osrednjo Slovenijo. Kot edina in najpomembnejša prometnica na tem območju je izrednega pomena za razvoj v tem delu Goriške regije in za razvoj krajev ob sami prometni povezavi. Nekateri odseki glavne ceste so že bili rekonstruirani ali pa dela ravno potekajo. Odsek ceste  od Bače do Slapa ob Idrijci in še kilometer dalje je bil že obnovljen. Isto velja za  odsek med Želinom in Stopnikom.

Trenutno potekajo intenzivna dela na tri in pol kilometre dolgem odseku med Dolenjo Trebušo in Stopnikom. Po zagotovilih Direkcije za infrastrukturo dela, ki so stekla maja, potekajo v skladu s terminskim planom. Na tem odseku bo izvedena razširitev cestišča, sanacija prepustov, ureditev cestne razsvetljave ter zgrajenih okoli tisoč metrov zidov. Dela v vrednosti 7,5 mio EUR izvaja podjetje Kolektor CPG kot vodilni partner in SGP ZIDGRAD ter  GINEX international  kot partnerja. Pogodbeni rok za izvedbo navedenih del je 18 mesecev, torej do letošnje jeseni. Zavleklo se bo le pri 500 metrskem odseku na Želinu, na katerem direkcija trenutno izvaja pridobivanje potrebnih zemljišč in nepremičnin. 



Nekoliko bolj zapletena pa bo rekonstrukcija dveh kilometrov dolgega odseka med Dolenjo Trebušo in Slapom ob Idrijci, ki je bil nedolgo nazaj tudi v javni obravnavi. Ta del je šele v fazi umeščanja v prostor, saj se  nova cesta delno umika obstoječi. Del nove ceste bo potekal skozi 400 metrov dolg predor, na tako imenovanem Dominovem robu pa bo zgrajen poseben usek z viaduktom.  Izdelan je idejni projekt, v pripravi so strokovne podlage za državni prostorski načrt. Po njegovem sprejetju je potrebno izdelati še projektno dokumentacijo za pridobitev gradbenega dovoljenja, pridobiti zemljišča  in tako dalje. Številne aktivnosti, ki jih je mogoče izvesti šele po sprejetem prostorskem načrtu, po izkušnjah direkcije trajajo dve do tri leta. Gradbeni stroji na tem delu ceste bi lahko zabrneli v letu 2022, ob pogoju, da ne bo pritožb v katerem koli postopku.

Ivan Seljak

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

sobota
20.04.2024
5°C / 17°C
nedelja
21.04.2024
1°C / 16°C
ponedeljek
22.04.2024
4°C / 14°C