GRAPARSKI KRAVNEVAL 2009

Nedelja, 22. februar 2009

Med osrednje organizatorje pustne prireditve v Idriji že vrsto let sodi Kulturno pustno društvo Grapa, ki je včeraj popoldne na Mestnem trgu v Idriji uprizorilo pustno prireditev. To so, kot povzema predsednik društva, Marko Pišlar, letos obarvali "po cirkuško":

izjava pust Pislar 

Pustna povorka je po mestnih ulicah krenila ob 14:30, prireditev pa je odprla cirkuška godba, s svojimi nastopi so se predstavili klovnesa, živali, lajnar, čarovnik, vikingi, Norvežani in še bi lahko naštevali. Tekom prireditve je bilo moč ujeti nekatere lokalne dogodke, ki so tako ali drugače odmevali v času od "starega" do "novega" pusta, Graparji so pač tisti glas, ki se med letom sliši za gostilniškimi "šanki", v času pusta pa postane javen in mu tega nihče ne zameri. V organizacijo pustne prireditve je tudi letos, kot še povzema Pišlar, vpetih nemalo ljudi, priprave pa potekajo: 

izjava pust Pislar 2 

Vsekakor lahko dodamo, da so bile predhodne prireditve izpeljane in pripravljene kvalitetnejše kot letošnja, ki je na trenutke izpadla rahlo nedodelana. 

Povejmo še, da Graparji  ne koledujejo niti ne pokopljejo pusta, bodo pa cirkuško prireditev ponovili v torek popoldne, prav tako na Mestnem trgu v Idriji s pričetkom ob 16h, danes pa gostujejo v Cerknici.

 

Maja Filipič

izjava pust Pislar
izjava pust Pislar 2

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Radio dne 24.02.2009 ob 15:13:09
#58
Spoštovani!
Zaradi neprestanih žaljivk, ki smo jih v teh komentarjih danes sicer redno brisali, je začasno ukinjen dostop do možnosti komentarjev. Tekom popoldneva bo padla odločitev o smiselnosti nadaljevanja s prosto odprtim sistemom. Hvala za razumevanje.
riže dne 24.02.2009 ob 14:54:43
#57
karneval je bil in bo odličen in pridte še dans.
fadil? dne 24.02.2009 ob 13:51:57
#56
HAHA brišemo poste? dajte, le dajte... :)
dne 24.02.2009 ob 13:45:33
#55
Halooooooooooo, Marko Pišlar, a si ti predsednik društva ali se le podpisuješ kot presednik?
Marko Pišlar, predsednik KPD Grapa dne 24.02.2009 ob 12:34:04
#54
Bom zelo kratek, poprvaka nisem želel, ker vem, da z javno objavo popravka še bolj razburkaš javnost, zato sem prek SMS-a (kot je razvidno iz spodnjega besedila g. Ivana Seljaka) obvestil le direktorja in avtorico prispevka, kar je povsem v skladu z obstoječo prakso vseh uredništev. Oglasil sem se zato, ker se mi ne zdi pošteno do drugič članov, ki so za priprave porabili skoraj vsak vikend od novega leta naprej, pa tudi med tednom po službenih obveznostih pridno delali in podarili veliko prostega časa, in to brez plačila in še sami prispevali kaj za pustne rekvizite, da se jih meče v isti koš, kot tiste, ki svojega dela niso opravili najboljše (in zaradi katerih je prišlo do takega burnega odziva).... Prav bi bilo, da bi se napisalo, kaj je bilo narobe in tega vam nihče ne bi zameril. Kot predsednik društva Graparjev sem čutil to dolžnost, da naredim nekaj, saj so se pri tem nekateri naši člani počutili zelo neprijetno in demoralizirano, delaš, pol pa jih dobiš še po glavi.... Na tej točki tudi zaključujem svoje pisanje. Prosim pa, da se ne ukvarjamo več s tem, kaj je bilo v preteklosti, ker smo vse stvari rešili, in raje pogledamo v prihodnost, ki nas čaka, že danes ob 16h na Mestnem Trgu v Idriji... Pridite!!!
laufar dne 24.02.2009 ob 12:09:05
#53
ne nasiedat provokacjem radjota, ka take kritike sma pred litam tut medruj bli deliežn z strani g. seljaka, ka ima tak le van skus prou. vim pa de ana taka prireditu pabere dast prostovolnga cajta, tak de ne se preveč sekierat se bo pa danc bulš. dršte se grapari mpa tak naprej.
matjaž dne 24.02.2009 ob 11:48:03
#52
Dajte se mal umirit, saj se gre le za en usran pust, pa še ta, v tem primeru, brez kakšne omembe vredne tradicije ali etnološke vrednosti. Bo treba stvari gledat na ne tako resen način, da ne bodo živci tako napeti...
Kmalu bo 8. marec dan žena, takrat se splača potrudit, da je potem celo leto telesno ugodje na vrhuncu in odlična hrana na mizi...
Najizvirnejša maska pust 2009:
Ta užaljen grapar.
dne 24.02.2009 ob 11:42:42
#51
Marko mislem de si ga mal usral zdej! Radiu vse pohvale in tud jest grim dans ta rič paglidat in očitno bo še boljš kot v soboto! Lep teden vam želi redn poslušalc Andraž!
dne 24.02.2009 ob 11:35:42
#50
Mislim, da je Radio Odmev svetla izjema ob medijih, ki imajo odprt dostop do mnenj brez registracije. Prav dobro se zavedamo, da smo na tak način lahko tarča velikih(včasih zelo neokusnih) kritik na naše prispevke. Mnogi, ki dobro poznajo našo stroko, so to držo že pozdravili, škoda pa je, da se na tem poligonu bijejo bitke, ki z vsebinami naših prispevkov nimajo ničesar skupnega. Ker nas ne predsednik Marko Pišljar prav na veliko učil pravil javne besede, se pač moram še enkrat (upam, zadnjič) oglasiti. Marko dobro pozna Zakon o medijih in njegova določila v zvezi s pravico do popravka. Niti enega uradnega namiga nismo prejeli doslej, temveč le SMS sporočilo, ki je bilo poslano avtorici in direktorju izdajatelja, in se glasi:
*********************
Vceraj sem si ogledal magnetogram prispevka o pustu. Bil sem zelo razocaran, saj govori o manjsi kvaliteti prireditve in na trenutke nedodelanosti. Vem, da ima vsak svoje mnenje in to je tudi prav, vendar vsak, ki je le ujel eno uro predavanj, novinarstva na faksu, ve, da je treba vsako izjavo tudi podpreti z agrumenti, kaj je bilo slabo, zakaj. Nekateri /novinarji/ ocitno tega ne vedo, zato razumem njihovo nevednost. To ti pisem kot predsednik drustva, zaradi velikega ogorcenja vecine nasih prizadevnih clanov in obiskovalcev, ki so bili nad prireditvijo zelo navduseni in so jo pohvalili. Hvala vam za vse in upam na nadaljnje sodelovanje.
********************
In na ta prispevek sem sam že podal popravek, ki ga je moč prebrati v spodnjih pismih. čŒe je šlo za spodrsljaj pri pisanju, sem ga popravil s tem, da sem navedel kritiko vodenja prireditve. Z njo sta se v nadaljnjih pismih strinjala tudi prizadeta, ki sta mimogrede naša pogosta sodelavca in imamo povsem prijateljske odnose. Ne vem, ali je res potrebno pogrevati že prežvečene stvari, ali pa ne bi bili bolje, da počakamo popoldneva in si še enkrat ogledamo to odlično graparsko stvaritev. Jaz bom tam. Pa brez zamere. Ivan Seljak
dne 24.02.2009 ob 11:19:34
#49
He,he,he, še takih novic, he, he,he tooooooooooooooo, pa se na moreš verit kuk se dogaja za enga pusta........TO!
Tanja dne 24.02.2009 ob 11:19:13
#48
Marko iz tvojega teksta je začutiti jezo in užaljenost, ki pa upam, da odnosu radio-graparji ne bo prišla do živega. Mislim, da je še vedno dovolj pametnih ljudi, ki bodo stvar umirili.
dne 24.02.2009 ob 11:15:56
#47
Pišlarc očitnu wam je nucal de boste zdej še buli in hvala na wim komu de končn edn kej napiše. Pa na bud tuk pametn le ka tu sam škoduje.
skoraj graparka dne 24.02.2009 ob 11:00:21
#46
EJ graparji da se ne bi kaj danes opravičevali glede na sobotno prireditev.Vi vodite tako kot znate ne glede na vse pisanje tistmu ko bo všeč bo stal na placu, če mu ne bo naj pa gre. Ker drugače bo izpadlo neumno.V soboto me ni blo danes pa bom .čaw grapa
Marko Pišlar, predsednik društva KPD Grapa dne 24.02.2009 ob 10:46:41
#45
Z veseljem sem prebral vaše komentarje o letošnji prireditvi v Idriji. Veseli smo vsake ideje, spodbud, pa tudi kritik, ki so vedno le dobronamerne. Potrebno pa se je vendarle zavedati, da člani KPD Grapa delujemo prostovoljno in da pri organiziranju prireditev nismo profesionalci, čeprav jo pripravljamo že vrsto let, pa se še vedno učimo, zato nam kakšnega spodrsljaja ne smete zameriti, trudili pa se bomo po najboljših močeh, da bo teh čim manj. Bolj kot kritike na samo prireditev (ki so pričakovane, dobre in jih radi sprejemamo) se mi zdi neustrezna objava prispevka na radiu Odmev, ki je z vidika novinarske etike sporen, saj brez navajanja kakršnihkoli argumentov govori o nedodelanosti prireditve in slabši kakovosti v primerjavi s prejšnjimi leti. Vsi pa vemo, da za vsako izjavo, izrečeno prek sredstev javnega obveščanje, vedno šteje le argument in tega ustvarjalci v prispevku niso navedli oz. omenili. (Zakaj je bila prireditev slabša,....) čŒe bi avtorica prispevka napisala, da je bilo nekaj na prireditvi (npr. vodenje, presladko kuhano vino, preglasno ozvočenje,....) nedodelano oziroma z njim kaj narobe, bi bil objavljeni prispevek na radiu povsem korekten in sprejemljiv. Tako pa si poslušalec ob poslušanju ustvari mnenje, da je bilo z vso prireditvijonekja narobe. Izjava, navajam "Vsekakor lahko dodamo, da so bile predhodne prireditve izpeljane in pripravljene kvalitetnejše kot letošnja, ki je na trenutke izpadla rahlo nedodelana," pa pod kritiko postavlja celotno prireditev (priprave, maske, program, nenazadnje gostinsko ponudbo,...), zato je bila radijska objava vredna našega opozorila odgovornih, ki so prispevek pripravili in so odgovorni za vmestitev in javno objavo na programu lokalnega radia Odmev. To je moje mnenje kot predsednika društva. Drugače pa ne želim zaostrovati razprave in podpiram vse vaše predloge, kritike in opozorila, saj se zavedamo, da bomo lahko le tako naslednje leto še boljši. Zahvaljujem in opravičujem se tudi ustvarjalcem radia Odmev, ki so v preteklih letih in tudi letos prireditev z radijskimi objavami podpirali in želim, da do podobnih zapletov ne bi več prihajalo in da bi tudi v prihodnje dobro sodelovali kot doslej. Je pa dobro, da se o težavah odkrito pogovorimo in jih poskušamo razrešiti. Vabljeni danes za pusta v Idrijo in prepričali se boste lahko, da je bila vaša kritika konstruktivna. Hvala vam za vašo veliko udeležbo na sobotni prireditvi in vso podporo, ki nam jo izkazujete že 12-to leto v kakršnikoli obliki. Vesel pust, Marko Pišlar
lili dne 24.02.2009 ob 10:45:12
#44
TOLK komentarjev kot je letošnji pust pa že dolgo ne . Izgleda da je sam Pust važen.Ostale novice pa bel mal. hahahha
dne 24.02.2009 ob 10:43:07
#43
Idrijčanka itak vsi smo zakon in naketri svoj lastni gnev spuščajo tukaj. Kok žalostno kot da ni slabših stvari na svetu kot je pa ena mala kritika. Vmes med Cerklanko in Idrko sm, s Travnika.......
idrijčanka dne 24.02.2009 ob 10:41:08
#42
Jaz pa ne razumem zakaj ljudje šimfate cerkljane.?' 20 km narazen pa se nekaj obtožujemo .A ni boljše če smo prijatelji.Pol se pa čudimo zakaj so vojne po svetu.LE kam gre ta svet. Å e premalo hudega je na svetu. v krizah so v zgodovini ljudje stopili skupaj.CERkNO je čist v redu.Jaz nimam čist nič čez Laufarje tud če nič ne razumem.Pustite ljudem živeti življenje. Pusti ljudi pri miru.A se strinjate tisti .ki ne šimfate.??
anonimka dne 24.02.2009 ob 10:35:59
#41
flipka u cerknam bot pa dol se zagreb pa ne šinfi
anonimka dne 24.02.2009 ob 10:35:54
#40
flipka u cerknam bot pa dol se zagreb pa ne šinfi
panda dne 24.02.2009 ob 10:25:05
#39
Res sem bila precej zlobna. Vendar bi na isti način podražila tudi vsakega Idrijčana, ki bi dajal tako neumestne komentarje na cerkljansko Laufarijo.
skoraj graparka dne 24.02.2009 ob 09:42:39
#38
SAj se trudijo graparji, kaj ko bi vsi ki šimfate dali kakšno idejo ali pa prišli na avdicijo za boljše vodenje, saj graparji sprejmejo tudi ostale IDrijčane,ni mus da je sam grapa.TAk se vidi!!.SAJ VAM PRAVIM ,DA JE ŽE MALO NAVELIčŒANOSTI S STRANI TUDI GLEDALCEV,GRAPARJI DRÅ TE SE ne glede na šimfanje:
dne 24.02.2009 ob 09:20:00
#37
Bom rekla sam niki: vaši komentarji so izpod vsake časti in definitivnu kažejo na tu, da ne znate sprejet nobene kritike v lajfu. Žalost hudičeva. Svaka čast tistm ka si upaje (radiu, folku ka pove kar misle) in Arsenu. Je pa kritika očitn šla na plodna tla. Bomo vidl dans!!!!! Kumi čakam ;)
modra Å¡iba #2 dne 24.02.2009 ob 07:52:14
#36
Pa da ne bo pomote.. vsa čast tudi Cerkljanski tradiciji in izročilu.. Trudite se, prav je tako. Sam ni treba takoj užgat po Idrijski povorki.

pa lep dan, teden, mesec, leto VSEM

P.S.: Za moj post spodaj me zanima kako dolgo bo na tabli. Naj demokracija zdrži ;)

CIRKUÅ KI DIREKTOR dne 24.02.2009 ob 07:49:38
#35
VARJAMTE, DE BU DANS BULI, KA JE Å LA U SABUTA GENERALKA FAJN SKUS (ha, ha). ZMIRI NA MURE BIT SAM BULI IN BULI, KAM BI PA PRÅ L?
PA DEJTE SE PRUSM ŽALJIVIH IZJAV NA RAčŒUN KOGARKOLI IZOGIBAT!!
ŽIVEL PUST!
bejba dne 23.02.2009 ob 23:51:47
#34
Kar jest vim je ta prireditev za zabavo domačinom in popestritev mrtve Idrje.Me prau zanima kuk maškar bi sričel pa Idri če nebi blu GRAPARJEU - ene 20 pa še tu sam otroke do 10 lit ka jih ob 19 že nkir več ni.Tistga ka kej mut ka glida sam dva na udru kamut pride na udr pa nej dol glida taka množica pa bama vidl kak mu bu šlu gladku.Uglaunem super je blu pa jutr bu tud tist ka bi pa rad da je na udru vse pa reglcih se pa kamut abrne pa mu ni triba glidat mu bedn nau branu pa nej raj pačaka na čipkarski kudr je na udru kat na poročilih de mure člouk ris kr utečt dukler ni muska spit.Kr tak naprej GRAPA.
panda dne 23.02.2009 ob 23:33:08
#33
Ja, pa hvala, Taterjest.
zvonko dne 23.02.2009 ob 23:23:09
#32
Kar je, je dobro, važno da se fantje zamotijo in ne delajo neumnosti...
Sekvoja dne 23.02.2009 ob 22:58:52
#31
Očitno nekateri ne morete iz svoje kože. Jutri še enkrat na placu po zaslugi Graparjev, ki se vsaj 1x na leto potrudijo da je nekaj za ljudi. Kaj imamo pa od čipkarskega?? Vsako leto manj, za zabavo prav nič, praktično...
arsen dne 23.02.2009 ob 22:42:20
#30
Se je biu cirkus-a je une padgane ad Wencla še zmiri zraun
Å¡e enkrat taterjest dne 23.02.2009 ob 22:38:46
#29
To ni nobena fovšija.Obisk kravnevala je bil tudi zato toliko velik, ker nas je prišlo kar veliko Cerkljanov,ki se nam zdi prireditev zelo dobra.Tudi prispevke smo dali za vstrajne "graparje", pa zaradi tega ne bo luknja v proračuni nič večja. No panda a si kaj prispevala?
Å¡e enkrat panda dne 23.02.2009 ob 22:05:59
#28
Ja, se ne znam zadržat in moram odgovorit še Cerkljanki spodaj.čŒe bi Idrija lahko zmetala cerkljansko foušijo v svoj proračun, ne bi imela take luknje.
Taterjest dne 23.02.2009 ob 21:51:55
#27
Tako poimenovana "ta dva na sliki", sta se potrudila kot vsa ostala leta. Mislim, da sta najboljša voditelja pustne prireditve v Idriji.čŒe pa kdo misli drugače, pa naj poskusi. Bomo vsaj videli koliko jajc ima za vodenje, čeprav zna izdelati "odlične maske".
Mici sasidawa dne 23.02.2009 ob 21:43:35
#26
Nu wič, tak je, panda, če sa zram profiji. Nehna idarščina je bla itak sujga (našga)dnarje uridna:-))
panda dne 23.02.2009 ob 21:38:13
#25
Uauuuu. Več odmeva na en kravneval kot na otvoritev čipkarskega festivala, ki so jo delali sami profiji.čŒe pa to ni uspeh!
Opet Arsen dne 23.02.2009 ob 21:27:10
#24
Po moje je kritika padla na plodna tla; jutr zna bit 'full dabr'. Pridte pogledat! :-)
Mici sasidawa dne 23.02.2009 ob 21:25:37
#23
Tak bi jest rjekla: tist ka najbel šimfa, nej pawi, kak bi uon zbulšeu al pa clu kuga je uon parspiwau, de nama u Idari usi ukap at dauhčesa umarl (čenje pa nej raj utihne). Ka tak kat sa ži eni pret mana pawidal: taluži je glidat, neč narest mpa tiste, ka kej nardije, šimfat. Je pa zmiri glih u Idari: šimfejne usem najbel tječe. Zatu pa je, tak kat je (kat bi riku muj starata: taku imaš, kat si nardiš). Bravo Graparji, neč si na puste karajže uzit!
Dule dne 23.02.2009 ob 21:05:54
#22
Kar naenkrat je še radio kriv...
naključni obiskovalec dne 23.02.2009 ob 20:48:38
#21
Spominja me na rubriko "Klepetalnica o programu". Le da ste tukaj bolj složni in ne dopuščate kritike. Vsak ima pač svoje mnenje... in prav je tako. Pozdrav vsem.
ÄŒrnignoj dne 23.02.2009 ob 20:45:13
#20
V trenutku, ko nastopiš javno se izpostaviš kritiki, pozitivni ali negativni in obstajajo objektivne in subjektivne okoliščine in resnice, ki so več ali manj subjektivne, resnica gledana skozi dioptrijo in čustva posameznika. Ne glede na vse, mislim, da ni stvari, ki bi se neskončno dolgo vzpenjala in samo vzpenjala, pridejo vrhunci in malo nižji vrhunci, je pa prav, da zadevo gledamo s pozitivne strani, ne glede na kritiko kakšna je, pomembno je da predvsem konstruktivna, saj lahko le s take vsi, ki sodelujemo ali bodo sodelovali nekoč, nekaj potegnemo za izboljšavo stvari. Res, je, da mora vedno več stvari klapat, letos so se pa zgodile določene zagate s časom, kakor je že Arsen napisal. Torej, čim več pišite, toda konstruktivno, v plus ali minus, lokal patriotskih in šankarskih debat res ne rabimo.
Bogdan dne 23.02.2009 ob 20:41:21
#19
Rekorden abisk karnevala pavi vse, ne gledi na tu, de bi eni radi karneval pašimfal. Triba se je zavidat, da je tu ljubiteljska kampanija in da ni profesionalnih povezavalcev.... Kat de jih vi na radiu Cerkno, imate profesianalne napavedovalce....????? Jez Graparje padpiram, ka vsaku litu spileje taka prireditu... Å e naprej tak dilejte:-))))Mi sma z vami!!!!!
PaGi dne 23.02.2009 ob 20:20:45
#18
Mene pa zanima zakaj so pa potem obiskovalci vstrajali do konca gor na placu, če je bilo pa toliko "zanič". Pa se vprašajte, kam bi pa ljudje lahko šli v soboto popoldne,če ne bi bilo "cirkusa", že tako se v Idriji malo dogaja, pa še ko se je treba vse skritizirat. Vsaka jim čast. LP!
Rus dne 23.02.2009 ob 20:01:04
#17
Le šimfajte,zgleda da drugega itak ne znate.
Vse bi prenesu,tega pa še ne da grapar svoje šimfa.Drugič mu dajte kaj za delat,da ne bo imel časa.
dne 23.02.2009 ob 19:34:59
#16
Dej pepe, pa tak karneval... Å e za u idrje ga na prvošm ki šele u UNESCO. čŒe bo tu cincajne pou ure prej zmejnenu u gostiln ki daseglu... čŒe še tadamačm ni všeč, patl bo pa komu drujmu...
dne 23.02.2009 ob 19:31:35
#15
O kuk eni na prenesejo kritike. A pa tu si grapa sama seb hvale pise, Grapar 1, 2. Svaka cast Arsenu, ka se je vsaj opravicu tistim ka jim zadiva ni bla vsic in svaka cast de ma "vsaj kdu jajca" na tem planetu. Svaka cast za entuziazem, carji ste ampak vse pa le ni blu ta nar ta bel ta buli ;)
Å¡tefan dne 23.02.2009 ob 18:24:54
#14
kakor se vidi po vpisih, je bil graparski cirkus dobro obiskan in odmeven, bomo jutri videli reprizo - le korajžno!
pepe dne 23.02.2009 ob 18:20:00
#13
cirkus je že biv uridu, tud Odmev bi biv sričn, če bi jemu vsaj dva taka voditelja, prav neč na bi kvarla povprečja dol na radju ... pa tud Kravnjeval bu prej pod UNESCO kat Lavfarija, anje ...
Volkodlak Arsen :-) dne 23.02.2009 ob 15:01:26
#12
Kot sem že v nedeljo na sestanku KPD Grapa povedal, prevzemamm svoj del krivde. Zaradi DP v sankanju je bilo premalo časa za kvalitetnejšo pripravo na pusta. Po drugi strani je pa tudi res, da so stvari vedno nedodelane; včasih nam pač rata bolje, včasih slabše. Nismo profesionalci; vse je ljubiteljsko.

Pošteno povedano sem tudi sam, že med priredtvijo, imel občutek, da je bilo v preteklih letih bolje izpeljano. Žal mi je zaradi res številnih obiskovalcev, saj mislim, da je bil tokrat obisk rekorden. Kar pa sem komentarjev slišal osebno, so bili pozitivni.
Radio dne 23.02.2009 ob 14:52:54
#11
Danes smo bili priča kar velike kritike glede našega mennja o na trenutku nedodelani prireditvi. Vsekakor lahko trdim (sem reden obiskovalec in jih vseskozi podpiram), da Graparjem idej ne zmanjkuje, zalomi pa se tam, kjer je to najbolj opazno - na odru. Å tevilne obiskovalce namreč ne zanimajo netekoče povezovanje, neprestana navodila ozvočevalcu in druge opazne zadrege, pač pa mnogo več vsebinskih domislic, ki naj bi bile povezane tudi z imenitnimi maskami in liki, za katere veljajo organizatorjem vse pohvale. Ivan Seljak
skoraj graparka dne 23.02.2009 ob 14:15:53
#10
men se pa zdi da so se tud graparji že mal naveličal. Tisti pa ki radi šimfate pa dajte kakšno novo idejo , za graparje. Morda bojo upošteval Saj če ne blu graparjev pa itak se ne bi nič dogajal v naši lipi IDRJI.
Dule dne 23.02.2009 ob 13:23:14
#9
Bil je cirkus :)
dne 23.02.2009 ob 13:19:33
#8
Enkrat se niki pakritizira pa ste wsi pametni in letite u luft. Sej ni widet de bi kdu koga žalu al pa napisau kej slabga ad tega ka dilaje vsi zastujn. če pa kešna stwar škripa je pa tud praw powidat. Drgač men je blu tud prej zmiri bel wšič pa murm rečt de sa se crklani tuki bel patrudil. Pa sm idrc de naw pamute. Idrc
sused dne 23.02.2009 ob 13:02:51
#7
Å e najluži je šimfat.De bi pa premknil suoje rit iz foteljev,je pa varitnu ži preveč.Vse ti ka imaje zmiri pauhn za pawidat,najbel mut tu de sa nardil kejšna stvar al pa prireditu ta damači.Zmirej cinma sam ta wanajne.LP
Grapar2 dne 23.02.2009 ob 12:15:27
#6
Nepripravljenost oz. malomarnost voditeljev še ne pomeni, da je bila prireditev manj kvalitetnejša kot druge.... To pomeni, da je bilo vodenje manj kvalitetno,.... Ko bi tukaj pisoči vedeli, koliko truda, prostega časa in denarja so nekateri Graparji vložili v organizacijo prireditve, ne bi kar tak počes šimfali.
ANDREJ dne 23.02.2009 ob 08:58:32
#5
Litas je blu zaneč sicer ne vse kar niki stvari me je pa ris zmatilu! sam tu je le moje mnenje.
dne 23.02.2009 ob 08:54:59
#4
Že res za lepo popoldne, ampak lahko bi se voditelja malo bolj potrudila in ne bi bilo kot da sta se tisti dan zmenila, kaj bosta na odru govorila. Kot redni obiskovalec Graparskih prireditev sem bil tudi jaz razočaran! In naj ne bodo dotični ob tem kakorkoli užaljeni. LP, Matej.
miri dne 22.02.2009 ob 19:27:16
#3
...pa vseeno je bila sobota malo lepša od običajnih.Lp
dne 22.02.2009 ob 11:48:37
#2
Se podpišem pod del, ki ga je zapisala avtorica "Vsekakor lahko dodamo, da so bile predhodne prireditve itd...." Letos je blo ta slabš do zdej. LP
Grapar dne 22.02.2009 ob 11:39:45
#1
čŒe bi se ta dva na sliki potrudila vsaj toliko kot izdelovalci mask bi bila to odlična prireditev.



Pozabljeno geslo?

 

sobota
20.04.2024
1°C / 16°C
nedelja
21.04.2024
5°C / 16°C
ponedeljek
22.04.2024
0°C / 16°C