V času samoizolacije in socialne oddaljenosti je večina tržnic zaprta in lokalnim pridelovalcem lahko to predstavlja velik problem, predvsem kam s svojimi pridelki in izdelki. Odgovor na to so tako imenovane spletne tržnice socialnih omrežij. Gre za novo nastale facebook skupine, ki delujejo kot posredniki med potrošniki in lokalnimi predelovalci hrane. Primer take facebook skupine je tudi Mala tržnica Severne Primorske, ki zajema pridelovalce iz celotne Severno Primorske regije. Več o nastanku in namenu facebook skupine Mala tržnica Severne Primorske je v pogovoru z Ano Štokelj sopregovorila pobudnica Anja Kovačič Fornazarič.
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!