Simona Skočir
Voditeljica programa
Geopark Idrija, ki sodi pod okrilje Centra za idrijsko dediščino, v okviru mednarodnega projekta Danube Geotur skupaj s partnerji – geoparki in drugimi inštitucijami iz osmih držav – pripravlja skupno podonavsko geopot po vseh vključenih evropskih geoparkih. Eden od rezultatov projekta, ki ga v Geoparku Idrija skušajo uresničiti, pa naj bi bilo tudi oblikovanje kolektivne blagovne znamke, ki bi jo za svoje izdelke in storitve uporabljali ponudniki na območju Geoparka Idrija. V sklopu priprav na oblikovanje kolektivne blagovne znamke je prav te dni Center za idrijsko dediščino že objavil javni razpis za pridobitev pravice do uporabe znaka kolektivne blagovne znamke Geoparka Idrija, na katerega se lahko prijavijo registrirane pravne in fizične osebe z območja idrijske občine, ki ponujajo pridelke, izdelke ali storitve, za katere se podeljuje pravica do uporabe te blagovne znamke. Ta vključuje rokodelske izdelke ter izdelke unikatnega in industrijskega oblikovanja, pridelke in prehranske izdelke, jedi in pijače postrežene na gostinski način, prireditve ter turistične programe in doživetja.
Podrobneje o poteku priprav na oblikovanje kolektivne blagovne znamke pojasnjuje Nina Erjavec, vodja aktivnosti vzpostavitve omenjene blagovne znamke pri Geoparku Idrija.
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!