Simona Skočir
Voditeljica programa
Slovenska turistična organizacija se je po lanski
odmevni poletni kampanji Dva milijona
razlogov, zakaj čutimo Slovenijo in njenemu jesenskemu nadaljevanju v
Termalni Panonski Sloveniji odločila, da akcijo letos nadaljuje.
Pričela je v Alpski Sloveniji, od 1. aprila do 19. maja pa se kampanja nadaljuje v Mediteranski in Kraški Sloveniji.
Teden od 6. do 12. maja je rezerviran za Vipavsko dolino in Novo Gorico! S posebno kampanjo v digitalnih medijih Slovenska turistična organizacija poziva prebivalce in obiskovalce Slovenije, da na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Twitter, delijo posnetke skritih kotičkov in zanimivosti.
In na čem je poudarek akcije? Sonja Mužina iz TIC Ajdovščina.
Izjava: Sonja Mužina
Iz TIC-a Ajdovščina dodajajo še: » Kamorkoli
se ozremo, povsod je dovolj priložnosti in razlogov za čudovit posnetek, ki ga
bomo delili na svojih družbenih profilih. Poiščimo naše najlepše kotičke in utrinke, ujemimo jih v fotografije ali
video posnetke in jih objavimo na družbenih omrežjih z oznakama
#ifeelsLOVEnija in #vipavavalley. V tem tednu bodimo vsi ambasadorji
svojih krajev in sporočimo svetu, kako lepa in drugačna je Vipavska
dolina! Vse leto.«
Foto: Marijan Moćivnik
Mirjam Debevc (Vir: TIC Ajdovščina)
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!