PROSTI TIR // ANJA KORENČ - ROZA PLOČEVINKA ZA ŽENSKE TRENUTKE
Torek, 11. junij 2019
Lastna blagovna znamka Bitchy Club. Izdelek roza pločevinka napolnjena z vinsko sorto rose z mehurčki, se je začel nenamerno izrisovati v glavi 32-letne podjetnice Anje Korenč iz Nove Gorice. Želela si je ustvariti produkt, ki bo ženske delal močnejše, jih spodbujal, navdihoval in povezoval.
Kako pa je Anja našla pot oz. idejo za izdelek?
Anja Korenč 1
Svoje začetke opisuje kot dolgotrajne in odločilne za preboj na trg, saj je prav prva faza projekta najpomebnejša. Zakaj pa ravno rose in pločevinka?
Anja Korenč 2
Zaenkrat svoj produkt prodaja samo v Sloveniji, preko lastne spletne trgovine, njena želja pa je prodreti tudi v tujino. Zaveda se, da je uspeh relativen, a načrtov in idej za prihodnost ji ne manjka. Anja Korenč 3
Mirjam Debevc
Foto: Osebni arhiv Anje Korenč
Anja Korenč 1
Anja Korenč 2
Anja Korenč 3
Komentarji
Oddajte svoj komentar
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!
Na vpisan elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno elektronski sporočilo. Za dokončanje registracije sledite navodilom v elektronskem sporočilu.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!