KAJ BO NOVO IN KAJ SANIRANO NA 4. RAZVOJNI OSI

Ponedeljek, 05. avgust 2019

Ena od največjih investicij v okviru sanacije oziroma modernizacije prometnic na območju 4. razvojne osi, to je gradnja galerije v soteski skozi Zalo, že teče, v fazi priprave pa so še nekateri drugi posegi na državnih cestah na tem območju. 


V okviru pisnega odgovora na poslansko vprašanje Sama Bevka glede načrtov ministrstva za infrastrukturo v zvezi z načrtovanjem in izvedbo posegov na določenih državnih cestah na območju 4. razvojne osi, je ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek pojasnila, kako sta se ministrstvo in Direkcija za infrastrukturo pripravila na aktualna gradbena dela v Zali, kako je z modernizacijo ceste in vzpostavitvijo kolesarske povezave med Idrijo in Podrotejo, katera varianta je izbrana za novogradnjo cestne povezave med Cerknim in Gorenjo vasjo ter kdaj se bo začela obnova ceste Sovodenj - Trebija. 


O gradbenih delih v Zali smo v teh dneh že obširno poročali, zato več o drugih informacijah ministrstva. Kot so zapisali v odgovoru, je projekt rekonstrukcije ceste in gradnjo kolesarske povezave Idrija – Podroteja, ki je ocenjen na 1,4 milijona evrov,  v postopku uvrščanja v integralni proračun oziroma v Načrt razvojnih programov Direkcije. Ti postopki potekajo preko vlade, aktivnosti pa se bodo nadaljevale po uvrstitvi projekta v državni proračun.


V letu 2017 je bila na nivoju idejne zasnove ponovno preverjena izvedljivost vseh dosedanjih variant poteka trase nove ceste med Cerknim in Hotavljami z vidika prometa, prostora in okolja. Kljub korekcijam in optimizacijam posameznih delov trase rezultati niso bistveno drugačni od tistih iz preteklih let. Čeprav so prometno ugodnejše severne variante pa bo zaradi njihove  družbeno ekonomske nesprejemljivosti postopek prostorskega umeščanja tekel v smeri južnih variant. Te  v glavnem potekajo po koridorju obstoječe ceste med Hotavljami in Cerknim, preko Kladja. Zaradi  slabih geoloških razmer je bilo izvedeno še geološko kartiranje, ki terja dodatno korekcijo idejne zasnove poteka trase preko območja Kladja.  


V zaključni fazi pa je izdelava projektne dokumentacije za sanacijo zidov in brežin na cesti Trebija – Sovodenj, za kar že poteka postopek pridobivanje potrebnih nepremičnin. Gradnja bi se lahko pričela pomladi 2020. Ocenjena investicijska vrednost projekta pa je 7,35 mio evrov.

Metka Rupnik

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
18.10.2024
12°C / 20°C
sobota
19.10.2024
14°C / 18°C
nedelja
20.10.2024
14°C / 20°C