Melita Pavšič Levpušček
Voditeljica programa
Zavod za turizem Idrija skupaj s partnerji, Občino Idrija, Mestni muzej Idrija, Center za upravljanje z dediščino živega srebra, Čipkarsko šolo Idrija v okviru Gimnazije Jurija Vege, Društvom klekljaric idrijske čipke in Gostilno pri Škafarju, izvaja projekt, v okviru katerega bo oblikovana znamka destinacije Idrija s celostno grafično podobo za večjo prepoznavnost Idrije in okolice.
Pred kratkim so izvedli raziskavo med ponudniki o bistvenih elementih nove podobe, njene izsledke pa bodo upoštevali pri oblikovanju nove skupne grafične podobe.
In kaj po mnenju ponudnikov destinacijo Idrija razlikuje od ostalih destinacij? Tudi tu so na prvih treh mestih zajeti prav stebri turistične ponudbe: idrijska čipka, rudarska dediščina, naravne znamenitosti in narava, sledijo pa žlikrofi in kulinarika.
Projekt krovne destinacijske znamke financira Program Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja na podlagi izbora projekta na razpisu Strategije lokalnega razvoja na območjih občin Logatec, Idrija in Cerkno.
Metka Rupnik
Foto: Zelena je ena od barv destinacije Idrija, Divje jezero pa prvi slovenski muzej v naravi.
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!