KULTURNA DEDIŠČINA KOT POSLOVNA PRILOŽNOST

Torek, 05. maj 2020

Kulturna dediščina Idrije in Cerknega je bila v preteklosti dobro raziskana, predstavljena in promovirana, redkokdaj pa je bila postavljena v kontekst podjetništva in razvoja novih produktov in vsebin na osnovi dediščine. Projekt Kulturna dediščina kot poslovna priložnost, ki na območju občin Idrija in Cerkno teče v letošnjem letu, želi odgovoriti na ta vprašanja. Sodelujoči v projektu: Društvo Idrija 2020 kot vodilni partner ter partnerja Zavod za turizem Idrija in Kooperativa Drova želijo v projektu s sistematičnim in h kupcu usmerjenim pristopom povečati ohranjanje dediščine skozi živo rabo kot del ekonomskih aktivnosti.
 
Eden od konkretnih ciljev projekta je tudi priprava osnov za zagon koncepta HeritageLab, ki ga je kot primer inovativnega podjetniškega pristopa na področju dediščine prepoznala tudi žirija Evropske komisije, ko ga je uvrstila v finale, med najboljših 10 idej vseevropskega tekmovanja socialnih inovacij. 
 
Foto: Ekipa Društva Idrija2020 in ID20 (Avtor fotografije Marko Čuk)
 
Urša Mihevc, vodja projekta Kulturna dediščina kot poslovna priložnost, projekt predstavlja v pogovoru z Metko Rupnik.

posnetek Urša Mihevc Kulturna dediščina kot poslovna priložnost

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
19.04.2024
1°C / 16°C
sobota
20.04.2024
5°C / 17°C
nedelja
21.04.2024
1°C / 16°C