Melita Pavšič Levpušček
Voditeljica programa
V času, ko se korakoma sproščajo omejitve in se vrača turistični utrip v destinacije, Slovenska turistična organizacija pričenja z vsesplošno motivacijsko kampanjo za domači trg. Kampanja bo prebivalce naše deleže s prihodnjim tednom povabila, da odkrivajo znane in manj znane kotičke naše deželeKampanjo bo Slovenska turistična organizacija predstavila skupaj s turističnim gospodarstvom in destinacijami ter vplivneži in znanimi osebnostmi.
K vidnosti kampanje bodo prispevale tudi privlačne nagrade, ki bodo vzpodbujale k aktivnemu sodelovanju. Kampanja zajema tudi prizadevanje slovenskega turizma k čim prejšnjemu zagonu gospodarstva in temu, da bo slovenski turizem po krizi še bolj trajnosten, avtentičen, z edinstvenimi doživetji.
Metka Rupnik (Vir: STO)
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!