ŠESTURNA SEJA PRED AVGUSTOVSKIMI POČITNICAMI

Petek, 17. julij 2020


Idrijski občinski svet se je včeraj sešel na 13. redni seji v tem mandatu in hkrati zadnji pred avgustovskimi »parlamentarnimi« počitnicami, ko svetnice in svetniki običajno ne zasedajo. Pred sabo so imeli dnevni red s kar 16 točkami dnevnega reda, a obdelali so vse, zato pa je seja trajala kar dobrih šest ur.

Prav obsežnost dnevnega reda je bila vzrok, da je svetnik Bojan Režun predlagal razdelitev seje na dva dela, da bi se lahko vsaki točki dnevnega reda v razpravi temeljiteje posvetili, ne pa le dvigovali kartončke kot glasovalni stroj. Menil je, da obsežen dnevni red pomeni nespoštovanje občinskega sveta. Režuna sta podprla tudi svetnika Samo Kuščer in Franc Medic. Župan se je strinjal, da je dnevni red seje obsežen, a tudi zaradi nujnih zadev, ki bi že morale biti obravnavane,vendar so zaradi različnih objektivnih razlogov, tudi epidemije, morale počakati. Svet se je s potrditvijo predlaganega dnevnega reda odločil, da sejo opravi v celoti.

Uvodoma se je seznanil z delovanjem javnih zavodov v občini v letu 2019, in sicer vseh treh osnovnih šol, vrtca, glasbene šole, Mestnega muzeja Idrija, idrijskega zdravstvenega doma, Zavoda za turizem Idrija in Mestne knjižnice in čitalnice Idrija. Soglašal je tudi s porabo presežkov v zavodih, kot so predlagali sveti zavodov in bodo usmerjeni v nakup opreme, investicijsko vzdrževanje in druge nujne izdatke. 

Svet je potrdil sistemizacijo delovnih mest v Vrtcu Idrija za šolsko leto 2020/2021, sprejel manjši rebalans letošnjega proračuna, se seznanil s premoženjsko bilanco občine in potrdil niz premoženjsko pravnih zadev. Soglašal je tudi s spremembami ustanovnega akta Zavoda za turizem Idrija, kar bo zavodu omogočilo razširitev njegove dejavnosti še na gostinsko dejavnost, dejavnosti povezane s športom ter prireditve povezane s športom in kulinariko.

Po pričakovanju je idrijski občinski svet na včerajšnji seji največ časa namenil razpravi ob predstavitvi poslovanja Komunale Idrija v letu 2019, ki je vključevala tudi revizorsko poročilo, in plana dela podjetja v letu 2020, zlasti zaradi problematike izgube podjetja iz minulih let in problemov tekočega poslovanja podjetja. O tem smo v minulih dneh že spregovorili v dveh oddajah, podrobnosti o tej temi z zasedanja občinskega sveta pa bomo objavili v današnji popoldanski aktualni temi.

V nadaljevanju seje je idrijski občinski svet včeraj, med drugim, potrdil elaborata Komunale Idrija o oblikovanju cene storitve odvoza odpadnih nagrobnih sveč in o oblikovanju cen 24 urne dežurne pogrebne službe. Potrdil je predloga dveh lokacijskih preveritev ter sprejel sklep o delovni uspešnosti direktorice Mestnega muzeja Idrija za leto 2019, ki je prejela odlično oceno. Podali so tudi soglasje k razrešitvi dosedanje direktorice Zdravstvenega doma Idrija Marije Magajne zaradi zaposlitve na drugem delovnem mestu in k imenovanju Ane Ogrič Lapanja za v.  d. direktorice idrijskega zdravstvenega doma, v svet tega zavoda pa so namesto Milivoje Lukan imenovali Natalijo Kovač Jereb. Seznanili so se tudi s počilom o delu obeh podžupanov, zasedanje pa sklenili s svetniškimi vprašanji in pobudami.


Metka Rupnik

 

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
04.10.2024
10°C / 14°C
sobota
05.10.2024
11°C / 16°C
nedelja
06.10.2024
6°C / 20°C