MOTIV ČIPKE TUDI NA SLOCKSICAH

Petek, 20. november 2020

Idrijska čipka nenehno išče nove poti ne le v ohranjanju dediščine, ampak tudi v iskanju novih tržnih pristopov in sodelovanj. Tako se je Zavod za turizem Idrija v sodelovanju s Čipkarsko šolo Idrija povezal z blagovno znamko Slocks, kjer izdelujejo slovenske nogavice, ki jih krasijo motivi in zgodbe iz slovenske kulturne dediščine. Ideja te blagovne znamke je na enem vsakdanje najpogosteje uporabnem delu garderobe izpostaviti najbolj prepoznavne atribute slovenske kulturne dediščine, kot so tradicionalne kulinarične posebnosti ter umetelni izdelki slovenske ročne in umetnostne obrti, s katerimi se Slovenci predstavljamo tudi svetu. Na nogavicah je skozi idejo in dizajn Tine Mentol odslej na modri ali rdeči podlagi upodobljena tudi transformacija vzorca idrijske čipke, ki simbolizira mladosten pristop njene uporabe, poleg pa je tudi opis v slovenskem in angleškem jeziku, kaj je idrijska  čipka ter kakšen je njen pomen v svetu. Idrijska čipka se je tako pridružila slovenski potici, kranjski klobasi, slovenskemu medu, cvičku in rebuli, motivih, ki so jih do sedaj že upodobili na nogavicah. Slocksice so izdelane v Sloveniji ter spodbujajo trajnostno in okolju prijazno modo, zato so narejene iz materialov, ki ne vsebujejo strupov ter nimajo negativnega vpliva na okolje, zato so tudi nosilke ekološkega certifikata.


Metka Rupnik

Foto: Črt Piksi


 

 

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

torek
24.11.2020
-2°C / 14°C
sreda
25.11.2020
-2°C / 14°C
četrtek
26.11.2020
1°C / 13°C