Na Zavodu za turizem Idrija skupaj s partnerji zaključujejo obsežen projekt Krovna destinacijska znamka Idrija, v okviru katerega je bila oblikovana znamka destinacije s celostno grafično podobo, s čimer želijo bistveno pripomoči k prepoznavnosti in promociji Idrije in okolice.
V projektu poleg Zavoda za turizem, ki vodi operacijo, sodeluje še 6 partnerjev: Občina Idrija, Mestni muzej Idrija, Center za upravljanje z dediščino živega srebra Idrija, Gimnazija Jurija Vege Idrija -Čipkarska šola Idrija, Društvo klekljaric idrijske čipke in Gostilna pri Škafarju.
V okviru projekta je bila oblikovana tudi celostna grafična podoba, pri kateri so bili v aktivnosti vključeni vsi partnerji, razen gostinskega.
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!