V DOLINI SOČE NASTAJA KOLEKTIVNA BLAGOVNA ZNAMKA

Sobota, 13. marec 2021

V Javnem zavodu za turizem Dolina Soče so lani pričeli s projektom Vzpostavitev kolektivne blagovne znamke, katerega cilji so med drugim rast kakovosti celovite ponudbe, povezovanje ponudnikov v destinaciji Dolina Soče ter spodbujanje razvoja novih in povezanih izdelkov in storitev. S projektom v zadnjih mesecih aktivno nadaljujejo. Delovna skupina je na zadnjih srečanjih razvijala predvsem grafično podobo ter celoten sistem kolektivne blagovne znamke, izbrano pa je bilo tudi ime blagovne znamke – Iz Doline Soče.

V teh dneh na prve delavnice vabijo konkretne ponudnike – rokodelce, pridelovalce prehranskih izdelkov in pridelkov ter gostince. Tjaša Bizjak, koordinatorka projekta oblikovanja kolektivne blagovne znamke.

Izjava Tjaša Bizjak 1

Prvi dve brezplačni delavnici bosta potekali 22. marca, vodili pa jih bodo strokovnjaki, ki bodo na voljo za nasvete in predloge o tem, kako do prvega ocenjevanja še nadgraditi produkte.

Izjava Tjaša Bizjak 2

Razpis za prva ocenjevanja bo sicer objavljen že kmalu po delavnicah, bodo pa v tem času za ponudnike na voljo tudi individualna svetovanja. Prijave na delavnice zbirajo do petka, za dodatna pojasnila je v Javnem zavodu za turizem Dolina Soče na voljo koordinatorka projekta Tjaša Bizjak.

Simona Skočir

Izjava Tjaša Bizjak 1
Izjava Tjaša Bizjak 2

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

nedelja
29.09.2024
8°C / 21°C
ponedeljek
30.09.2024
4°C / 19°C
torek
01.10.2024
8°C / 18°C