Melita Pavšič Levpušček
Voditeljica programa
V tem tednu je Nova KBM vse komitente iz občine Kanal obvestila, da v roku 14-ih dni zapira poslovalnico v Kanalu. Po 3. maju bodo vsi komitenti imenovane banke pridruženi poslovalnici Centrala Nova Gorica, kamor bodo poslej morali oditi za zahtevnejše bančne storitve.
V banki odločitev utemeljujejo z učinkovitejšim poslovanjem, obenem pa dodajajo, da je enostavnejše bančne storitve mogoče opraviti tudi na kanalski poštni poslovalnici.
Tam lahko komitenti brez nadomestila
dvigujejo in polagajo gotovino, vpogledajo v stanje na svojem osebnem računu, sklenejo depozit ali
varčevanje, oddajo vlogo za izdajo bančnih kartic, vlogo za podaljšanje limita na svojem računu, za
potrošniški kredit in spremenijo/dodajo pooblaščeno osebo za svoje osebne račune. Na poštah je mogoče
odpreti tudi nov račun pri Novi KBM.
Kanalska županja, ki jo je odločitev presenetila, je nad dejanjem pričakovano ogorčena:
Kakor pred letom dni v Bovcu tudi v Kanalu ugotavljajo, da lahko ob odločitvi zasebnega podjetja zgolj protestirajo, obenem pa upajo, da bo izpraznjeno mesto prevzela kakšna druga banka ali hranilnica.
Nova KBM je iz Kanala že pred časom umaknila enega od dveh bankomatov, tako da so prebivalci in turisti pri dvigovanju gotovine odvisni od urnika poslovalnice oziroma delovanja enega samega bankomata. Slednji je posebej v poletnih mesecih večkrat prazen, kar je že doslej povzročalo nekaj nejevolje med Kanalci pa tudi drugimi gosti gostinskih lokalov na glavnem kanalskem trgu.
Primož Božič
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!