Melita Pavšič Levpušček
Voditeljica programa
Javna agencija SPIRIT Slovenija je konec letošnjega februarja na svoji spletni strani objavila javni poziv, s katerim je slovenska podjetja povabila k sodelovanju v nacionalni kampanji za promocijo slovenskega gospodarstva v tujini. Agencija je želela z javnim pozivom povečati svoj nabor tako imenovanih ambasadorjev gospodarstva. Ambasadorji postanejo tista podjetja, katerih poslovni modeli, rešitve in izdelki izkazujejo ključne komponente slovenskega gospodarstva – zeleno, ustvarjalno in pametno. Agencija je tako izbrala 21 novih podjetih, odziv pa je bil tako velik, da je bilo za člane komisije kar težko izbrati 21 najbolj ustreznih. Pogovarjali smo se z Lidijo Vinkovič z agencije Spirit Slovenija.
LIDIJA VINKOVIČ 1 – o projektu
LIDIJA VINKOVIČ 2 – Izbrana podjetja
Javna Agencija Spirit Slovenija je sicer izvajalska institucija ministrtva za gospodarstvo in tehnologijo.
Za zaključek je sogovornica izpostavila še, da je njihova agencija letos zadolžena za pripravo slovenskega nastopa na svetovni razstavi EKSPO, ki se oktobra začne v Dubaju.
Katja Kejžar
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!