GLASBENI AMBASADORJI TUDI O IDRIJI

Torek, 26. oktober 2021

Vse do 27. oktobra do polnoči v okviru akcije Slovenija zveni izjemno na družbenih omrežjih projekta poteka glasovanje za glasbenega ambasadorja slovenskega turizma, kamor se je v ožji izbor skupaj z glasbeno umetnico Klavdijo Jaketič, z umetniškim imenom ClaudiZU, uvrstila tudi Idrija. Slovenija zveni izjemno je promocijska akcija, ki izbrane slovenske destinacije in ponudnike predstavi skozi inovativno “glasbeno ambasadorstvo”.


V samem začetku je projekt zaradi omejitev, povezanih s korona virusom, razdeljen v dve sezoni. Osrednji element letošnje prve sezone je glasbeni natečaj, h kateremu so bili povabljeni domači in tuji glasbeniki v sodelovanju s 60 glasbenimi institucijami iz 42 držav sveta. Med naborom promocijskih video filmov slovenskih turističnih destinacij in ponudnikov so sodelujoči glasbeniki izbrali poljubnega in zanj pripravili svojo spremljevalno glasbeno interpretacijo – kot podlago za video ali kot samostojno glasbo. Strokovna žirija je naredila ožji izbor prijavljenih skladb, ki se sedaj do srede do polnoči na družbenih omrežjih akcije potegujejo za glasove ljudstva. Tisti, ki bodo prejeli največ glasov, bodo skupaj z izbranimi ponudniki in destinacijami predstavljeni na posebnem interaktivnem zemljevidu Slovenije, za svoje sodelovanje pa bodo tudi nagrajeni.


Osrednji element druge sezone akcije, ki se bo odvijala prihodnje leto, bo turneja med destinacijami, kjer bodo izbrane glasbene skupine iz tujine obiskale Slovenijo, izvedle serijo nastopov na partnerskih lokacijah, potovale po regijah in krajih ter o svojih izkušnjah redno pripravljale vsebine za svoje sledilce na družbenih omrežjih. Z avtentičnimi in zabavnimi vsebinami bodo ambasadorji širili doseg in privlačnost slovenskih turističnih destinacij ter stremeli k izkoristku hotelskih kapacitet v času koronakrize in po njej.


Projekt Glasbeni ambasadorji slovenskega turizma strateško povezuje tri sektorje – turistični, kulturni in marketinški. Namen projekta je razvoj inovativnega marketinška pristopa, ki dviguje prepoznavnost in konkurenčnost slovenskih turističnih destinacij ter omogoča karierni razvoj šolanih domačih in tujih glasbenikov. 


Metka Rupnik


 

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

ponedeljek
16.09.2024
9°C / 16°C
torek
17.09.2024
5°C / 19°C
sreda
18.09.2024
10°C / 20°C