Prihodnji teden bo Geopark Idrija na spletnem dogodku podelil certifikate za pravico do uporabe znaka kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano ponudnikom, ki so se s svojimi izdelki in storitvami prijavili na letošnji razpis za pridobitev oziroma ohranitev tega znaka. Ustanovljena je bila z namenom povezovanja lokalnih ponudnikov in skupnega predstavljanja široke palete kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev z Idrijskega.
Geopark Idrija se pridružuje tudi znamki Geofood, ki je nastala kot pobuda geoparka Magma iz Norveške, njeno poslanstvo pa je krepitev sodelovanja med lokalnimi kmeti, živilskimi podjetji v UNESCO globalnih geoparkih, z glavnim namenom povečati trajnostno kmetijstvo in promocijo kratkih prehranjevalnih verig ter zdravega življenjskega sloga.
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!