Neža Vončina
Voditeljica programa
Prvo leto delovanja je pred kratkim obeležilo delovno telo, katerega osnovni namen je razvoj Bohinjske proge kot medregijske in čezmejne hrbtenice trajnostne mobilnosti med Julijskimi Alpami in Jadranom. Delovna skupina, ki jo sestavljajo Miro Kristan, Klemen Langus ter Matjaž Marušič je javnost seznanila z dosedanjim delom.
V konzorciju za Bohinjsko progo so povezane občine, razvojne agencije in turistične destinacijske organizacije z območja ob železniški progi od Jesenic preko Nove Gorice do Sežane in Ajdovščine.
Miro Kristan iz Posoškega razvojnega centra, ki je vodilni partner konzorcija, je prvo leto delovanja ocenil tako:
Poleg posodobitve proge in potniških vlakov ter njihova večja frekventnost, kjer mora sodelovati država, si konzorcij v prihodnje zastavlja tudi nalogo umestiti progo na turistični zemljevid. Klemen Langus, direktor Turizma Bohinj si veliko obeta prav od čezmejne povezave na avstrijsko in italijansko stran:
Nadgradnja Bohinjske proge je del širšega načrta večmodalnega povezovanja različnih načinov prevoza, pri čemer bi ključne železniške postaje postala potniška križišča za prehajanje med njimi. Ob vsem tem pa bodo del pozornosti skušali nameniti tudi valorizaciji kulturne dediščine Bohinjske proge in prilagoditvi storitev različnim skupinam uporabnikov.
Primož Božič
Foto: Wikipedia
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!