Neža Vončina
Voditeljica programa
Mrežo kolektivnih blagovnih znamk, oblikovanih po modelu Izvorno slovensko podjetja Provital, so vzpostavili na nedavnem spletnem dogodku.
"Kolektivne blagovne znamke so v zadnjih 10 letih postale pomembno orodje razvoja podeželja v pametne ruralne destinacije s kreativnimi in uspešnimi ponudniki ter povezovalci, najpogosteje destinacijskimi organizacijami," so ocenili v podjetju.
V mrežo so se vključile znamke Bohinjsko/From Bohinj, Okusi Rogle, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija, Okusiti Laško, Blejski lokalni izbor, Sevnica Premium, Naše najboljše in Iz Doline Soče.
"Glavni namen mreže je doseči boljšo informiranost in ozaveščanje vseh javnosti o pomenu lokalno pridelane in predelane hrane storitev in doživetij, s čim manjšim ogličnim odtisom, ter posledično večjo povezano prodajo po cenah, ki so skladne s pričakovanji ozaveščenih kupcev," so navedli.
Ivan Seljak
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!