Simona Skočir
Voditeljica programa
Obnovo tržnice občina izvaja v sodelovanju s Krajevno skupnostjo Ajdovščina in pa Turističnim kulturnim društvom Špajza. Vrednost je ocenjena na 200.000 evrov, od tega je dve tretjini sredstev občina prejela iz Evropskega sklada za razvoj Podeželja in iz Programa razvoja podeželja 2014 – 2020. Na občini poudarjajo, da bodo novi prostori primerni tudi za možnost promocijskih aktivnosti tržnice.
Za čas prenove mestne tržnice je Občina Ajdovščina poiskala nadomestno lokacijo za stalne ponudnike lokalnih pridelkov in prehranjenih izdelkov.
Ob mestni tržnici bo
prenovljen tudi spletni portal Virtualne tržnice, ki bo ponujal
bistveno več vsebin. Ponudbi in povpraševanju bosta tako dodana
dva nova vsebinska sklopa – novičarski, ki bo zanimiv predvsem za
potrošnike, ter izobraževalni, katerega vsebine bodo ponudile tudi
nova znanja s področja trženja. Te bodo spodbujale domače
ponudnike k bolj podjetniškemu pristopu prodaje svojih pridelkov.
Ana Štokelj
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!