PODELJENI PRVI CERTIFIKATI NOVE KOLEKTIVNE BLAGOVNE ZNAMKE IZ DOLINE SOČE

Sreda, 01. junij 2022

V Kinogledališču Tolmin so včeraj prvič podelili certifikate kolektivne blagovne znamke Iz Doline Soče, z vzpostavitvijo katere so v Javnem zavodu za turizem Dolina Soče v sodelovanju s Posoškim razvojnim centrom začeli konec leta 2020. Najprej je bil postavljen celoten sistem po modelu Izvorno slovensko, v letu 2021 so že sledila prva ocenjevanja, s katerimi so zaključili v letošnjem letu. Kaj je pravzaprav pomen kolektivne blagovne znamke, pojasnjuje Tanja Lešnik Štuhec, avtorica modela Izvorno slovensko.

Izjava Tanja Lešnik Štuhec


V prvem postopku ocenjevanja je certifikat prejelo 38 ponudnikov iz občin Bovec, Kobarid, Tolmin in Kanal ob Soči, v prihodnje pa bo vsako leto objavljen razpis za ocenjevanje in izveden celoten postopek – od svetovanja do ocenjevanja. 

Certifikate so tokrat prejeli rokodelci oziroma njihovi rokodelski izdelki, pridelki in živilski izdelki ter jedi in pijače, postrežene na gostinski način. Kot prva dva ambasadorja znamke Iz Doline Soče pa so ocenili Mlekarno Planika, ki je dobila naziv hiša okusov, hiša Franko pa je postala hiša gastronomije.

Predsednik ocenjevalne komisije etnolog Janez Bogataj pojasnjuje, da so vsa ocenjevanja potekala po standardiziranem postopku.

Izjava Janez Bogataj

In kaj vzpostavitev certifikata in kolektivne blagovne znamke pomeni za celotno dolino Soče? Direktor zavoda za turizem Viljam Kvalič.

Izjava Viljam Kvalič


Simona Skočir

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

petek
13.09.2024
17°C / 20°C
sobota
14.09.2024
10°C / 15°C
nedelja
15.09.2024
9°C / 16°C