Letošnje
hude poplave, ki so prizadele Slovenijo, bodo, med drugim, vsaj za
leto ali dve odložile marsikatere načrtovane investicije pri
rekonstrukcijah in sanacijah ter novogradnjah na državnih cestah, ki
niso vezane na odpravo posledic neurja. Država
je namreč skozi predlog proračuna, ki ga je državni zbor že
sprejel, pred kratkim zagotovila potrebna sredstva za sanacijo v ujmi
poškodovanih in ogroženih cestnih objektov. Teh, žal, na severnem
Primorskem zaenkrat ni predvidenih, saj so bile v ujmi najbolj
prizadete državne ceste drugod po Sloveniji, zato bodo v letih 2024
in 2025 v tej regiji načrtovana, a še ne začeta gradbena dela na
državnih cestah morala večinoma še dve leti počakati, so pa
zagotovljena sredstva za nadalkjevanje oziroma dokončanje že začetih del, kot v pogovoru z Metko Rupnik poudarja
Tomaž Willenpart, vodja
sektorja za investicije v ceste na Direkciji za infrastrukturo.
Kako torej napredujejo gradbena dela in načrtovanja cest, obvoznic in drugih posegov na prometnicah na severnem Primorskem in kako bo, med drugim, z odprtjem gradbišč na državnih cestah skozi Črni Vrh nad Idrijo in na Cerkljanskem.
V nadaljevanju pogovora s Tomažem Willenpartom pa nekaj pojasnil, med drugim o tem, v kakšni fazi so načrtovane obvoznice na Tolminskem in v Kanalu ter o sanaciji plazu v Baški grapi in gradnji v Kobariških klancih.
O
delih na rekonstrukciji državne ceste in gradnji kolesarske steze
med Marofom in Idrijo ter dokončanju tolminske obvoznice pa več v
pogovoru z Ireno Zore Willenpart, vodjo službe za evropske zadeve in
tehnično regulativo na Direkciji za infrastrukturo, saj so omenjene
gradnje
podprte z evropskimi sredstvi.
Posnetek Irena Zore Willenpart
Metka Rupnik
Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.
Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!