VIPAVSKA DOLINA IN NOVA GORICA Z NOVO STRATEGIJO TURIZMA, A BREZ DIREKTORICE ZAVODA

Ponedeljek, 22. julij 2024

Na zadnji junijski seji so ajdovski svetniki in svetnice potrdili novo Strategijo razvoja trajnostnega turizma v destinaciji Nova Gorica in Vipavska dolina za obdobje od 2024 do 2030. 

Ta strateški dokument postavlja okvir za celoten razvoj trajnostnega turizma v destinaciji, nadomešča pa prejšnjo Strategijo razvoja turizma Vipavske doline na območju občin Ajdovščina in Vipava, ki je pokrivala obdobje 2016-2023.

Nov dokument ne vključuje le občin ustanoviteljic Javnega zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, to je Mestne občine Nova Gorica, občine Ajdovščina in občine Renče-Vogrsko, temveč pokriva širše geografsko območje, v katerega sodijo tudi občine Vipava, Miren-Kostanjevica in Šempeter-Vrtojba.  

Nova strategija je ključnega pomena za trajnostni razvoj turizma v destinaciji, saj različne občine združuje v enoten pristop k turistični promociji in razvoju. S tem strateškim dokumentom se namreč določajo smernice za razvoj celotne destinacije ter njenih tržnih oziroma blagovnih znamk.

V Vipavski dolini je že dalj časa uveljavljena in prepoznavna blagovna znamka "Vipavska dolina". Strategija vključuje tudi nove strateške cilje, ki jih bo destinacija zasledovala do leta 2030.

Kateri so ti cilji pove Janez Furlan, vodja oddelka za gospodarstvo in razvoj Občine Ajdovščina.

IZJAVA: Janez Furlan 1

Strategija se je začela z analizo stanja turizma v destinaciji, nato so oblikovali vizijo destinacije in nazadnje določili strateške cilje ter deset razvojnih ciljev, ki jim bodo sledili do leta 2030.

Dokument vključuje tudi pregledni izvedbeni načrt, ki zajema ukrepe in aktivnosti za uresničevanje teh ciljev. Na kakšen način naj bi potekalo konsolidiranje oziroma združevanje, Janez Furlan.  

IZJAVA: Janez Furlan 2

Pri pripravi strategije so sodelovali različni turistični deležniki, vključno z javnimi zavodi, društvi, turističnimi ponudniki, pa tudi posvetovalna skupina strokovnega sveta javnega zavoda, delovna skupina strokovnih delavcev v občinskih upravah občin soustanoviteljic, župani občin soustanoviteljic ter zunanji strokovnjaki.

Strategija vključuje tak turizem, ki je tudi po meri prebivalca. Več o tem Erika Lojk, nekdanja direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina.  

IZJAVA: Erika Lojk 1

S strategijo se bo skušalo doseči tudi vključitev lokalnega prebivalstva.

IZJAVA: Erika Lojk 2

Lojkova je poudarila, da obstajajo želje vseh destinacij po skupnih projektih. Potekajo tudi pogovori o sodelovanju vseh občin v destinaciji, pogovori o skupnih projektih pa sežejo tudi na Kras in v Brkine.

S sprejetjem te strategije destinacija Nova Gorica in Vipavska dolina stopa korak bližje k uresničevanju vizije trajnostnega turizma, ki bo koristil tako obiskovalcem kot lokalni skupnosti.





Ana Štokelj

Naslovna fotografija: turizem-novagorica-vipavskadolina.si

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!



Pozabljeno geslo?

 

sobota
27.07.2024
18°C / 34°C
nedelja
28.07.2024
19°C / 36°C
ponedeljek
29.07.2024
22°C / 34°C