DELOVNE NESREČE, VLOMI, GOREČI AVTOMOBILI IN ČISTO PRAVO POLICIJSKO ZASLEDOVANJE KOT V FILMU

Ponedeljek, 05. junij 2017

Danes je v enem od podjetij v naselju Anhovo prišlo do delovne nesreče med čiščenjem silosa. Pri tem je polž 25-letnemu delavcu zagrabil oz. ukleščil roko. S strani pristojne službe so bili na kraj po nesreči nemudoma napoteni tudi gasilci in reševalci NMP ZD Nova Gorica, ki so huje poškodovanemu delavcu na kraju nudili zdravniško pomoč in ga nato odpeljali na zdravljenje v šempetrsko bolnišnico.

Druga delovna nesreča pa se je danes zgodila v enem od podjetij na območju Ajdovščine. Policisti PP Ajdovščina so ugotovili, da sta na 38-letnega delavca padli dve iverni plošči, ki sta bili prislonjeni ob zid, in ga lažje telesno poškodovali. Poškodovanemu delavcu so zdravniško pomoč nudili v ZD Ajdovščina, nato pa so ga odpeljali na nadaljnji pregled v šempetrsko bolnišnico.

Včeraj pa je bila Policija obveščena, da je na parkirnem prostoru v naselju Neblo zagorel osebni avtomobil. V požaru je posledično pogorel celotni prednji del avtomobila. Kasneje so posredovali gasilci PGD Dobrovo in poklicni gasilci iz Nove Gorica, ki so požar dokončno pogasili.

Ob tem pa je zagorelo še enkrat in sicer v Idriji. Po prvih zbranih podatkih je voznica osebnega avtomobila peljala iz smeri Spodnje Idrije, osebni avtomobil pa ji je med vožnjo ugasnil, nato pa se je v predelu motorja začelo kaditi. Voznica in občan sta požar v predelu motorja delno pogasila, dokončno pa so ga pogasili idrijski gasilci.

Včeraj so policisti na območju Dornberka obravnavali tudi vlom v tamkajšnji gostinski lokal, vlomili pa so tudi v stanovanje stanovanjskega bloka na območju Šempetra pri Gorici, obravnavan pa je bil tudi vlom v kletne prostore stanovanjskega bloka v Idriji.

Danes pa je nepridiprav na bencinskem servisu v Rožni dolini izkoristil trenutno nepazljivost uslužbenca in iz blagajne odvzel nekaj deset evrov gotovine.

V petek so prometni policisti v Solkanu med redno kontrolo v cestnem prometu ustavljali voznika osebnega avtomobila, ki je vozil iz smeri Kolodvorske ulice proti Vojkovi ulici. Voznik ni ustavil, ampak je nadaljevali z vožnjo v smeri Vojkove ulice. Za pobeglim voznikom so zapeljali policisti in ga kmalu dohiteli, vendar je slednji pri tem zavil levo v ulico Klanec, kjer so ga policisti ponovno zaustavljali, vendar se voznik tudi takrat ni zaustavil ob desnem robu vozišča. Z vožnjo je nadaljeval preko železniške proge in nato zavil levo na makadamsko pot v smeri poslovne cone Solkan, kjer je zavil desno proti bivšemu mejnemu prehodu v Solkanu in nato prečkal državno mejo z Republiko Italijo. Policisti so v skladu s sporazumom o čezmejnem policijskem sodelovanju pobeglemu vozniku sledili v sosednjo državo, o čemer so bili obveščeni tudi italijanski varnostni organi. Pobegli voznik je nato zapeljal na parkirišče v sosednji Gorici, kjer je izstopil iz vozila in se začel oddaljevati. Kljub temu ni prišel daleč, saj so ga policisti kmalu ujeli. Ugotovili so, da gre za 24-letnega voznika, v njegovem vozilu je bila tudi 30-letna sopotnica, oba z območja UE Nova Gorica. Kasneje so ju v nadaljnji postopek prevzeli italijanski varnostni organi (kvestura iz Gorice). V odrejenem preizkusu alkoholiziranosti z etilometrom so italijanski policisti ugotovili, da je 24-letni voznik vozil pod vplivom alkohola, saj je imel v organizmu 2.56 grama alkohola na kilogram krvi.

V Solkanu pa se je s parkirišča samodejno premaknilo parkirano vozilo in z zadnjim delom rahlo trčilo v drugo osebno vozilo.

V Idriji pa je 50-letni voznik osebnega avtomobila pripeljal v križišče Gregorčičeve in Arkove ulice. Ko je zavijal levo, mu je v nasprotni smeri po smernem vozišču pripeljal 37-letni kolesar. Med zavijanjem levo se je kolesar zaletel v prednji levi del vozila in padel po vozišču ter se telesno poškodoval. Kasneje so mu prvo pomoč na kraju nudili reševalci ZD Idrija.

Včeraj pa je madžarski motorist vozil proti naselju Podbrdo in v levem delno preglednem ovinku vozil preveč desno ter zadel ograjo, izgubil nadzor nad motornim kolesom in padel po vozišču pri čemer se je huje telesno poškodoval. Kasneje so ga na kraju zdravniško oskrbeli reševalci NMP ZD Tolmin in ga nato z reševalnim vozilom odpeljali na nadaljnje zdravljenje v šempetrsko bolnišnico.

Komentarji

Oddajte svoj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti. Če še nimate uporabniškega računa, si lahko tega ustvarite brezplačno!

Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Primorskega vala. Prosimo, da se pri komentiranju držite teme in ne uporabljate sovražnega govora.

Bodite prvi pri komentiranju novice, oddajte svoj komentar!